Foto ja video

tootmine

Loome teile vajalikus koguses foto- ja videomaterjali, mida saate postitata oma sotsiaalmeedia kontodele või kasutada muudes materjalides oma toodete tutvustamiseks.

5
Supermanki
a_kapp

Digiajastu multimeedia

Digikanalites levitatav video erineb oluliselt telereklaamidest. Esiteks võistleb see inimese sõprade loodud sisuga ja seda ilma hääleta. (Enamik videosi mängib automaatlelt ilma helita).  Teiseks tuleb arvestada, et sotsiaalmeedia videosid vaadatakse tavaliselt mobillist, mis tähendab, et video formaat peaks töötama ka vertikaalses asendis. Kolmandaks loob digikanal täiesti uusi tehnilisi võimalusi loo edasiandmiseks ja interaktsiooniks vaatajaga.

Kuivõrd mobiilis on inimeste tähelepanuvõime umbes 8 sekundit, siis ka pikemale brändiloole on digikanalis soe koht reserveeritud. See koht asub arvutiekraanil, kus keskmine video vaatamise võime on 1 minuti ringis. Arvestada tuleks siiski lugude rääkismise heade tavadega ja tugeva kontseptsiooni puhul võib see imagofilm ka mitmeid minuteid pikem olla.

m_logo

Et kaubamärgist saaks bränd, mida armastatakse

Et kaubamärgist saaks bränd, mida armastatakse

Et kaubamärgist saaks bränd, mida armastatakse

Et kaubamärgist saaks bränd, mida armastatakse

tere[at]massiiv.ee
© 2019 massiiv OÜ. All Rights Reserved.

tere@massiiv.ee
© 2018 massiiv OÜ. All Rights Reserved.

tere@massiiv.ee
© 2018 massiiv OÜ. All Rights Reserved.

tere@massiiv.ee
© 2018 massiiv OÜ. All Rights Reserved.